Viime postauksesta on tasan kahdeksan (8 !) kuukautta. Koko sinä aikana en ole tehnyt piston pistoa ja se sama viime kirjoituksessa esiintynyt Disney cars taulu ei ole siis saanut yhden yhtä autoa lisää kaverikseen. Kuitenkin tässä päivänä muutamana kun olen käynyt jääkaapilla on silmiini osunut aina yksi ristipistotyöni, valmis sellainen ja se on saanut joka kerta sormet syhyämään ja miettimään neulaan tarttumista.

Tänään se tapahtui, aamulla tytär tuli huoneestaan ja sanoi sen ääneen "Mitä nyt on tapahtunut???" Minä näet istuin pistelemässä nurkassani! Ja tosi kivalta se tuntuikin tuo pistely pitkästä pitkästä aikaa! Poika kävi välillä katsomassa miten työ edistyy ja edistyi se pikkuisen, enemmän kuin kahdeksaan kuukauteen. Mietin  et mitä siinä pistelyssä oli erilaista, kuin silloin kun se lopahti ja mieleeni tuli, että minun "pieni poikaseni" ei enää kiivennyt sohvan selkänojalle niskaani istumaan ja koko aikaa seissyt vieressä jotain tahtomassa. Poikaseni on sekin kasvanut näinä kuukausina. tytär siinä tokaisi vielä ohimennen, että varmaan jo taas kirjoitat blogiisikin ja sitähän nyt innostuin tekemään.

Jaa juu ja ne uudet klasit siis silmä sellaiset, nyt minä näen oikein kaksitehoisesti ja olen tyytyväinen siihenkin. Vihdoin sain ne lasit hommatuksi, pitkään niitä suunnittelin, mutta en vielä ollut kypsä ajatukseen vaikka mittariinkin tuli taas uusi kymmen. Täytyypää tässä kiitttää samalla tuota omaa siippaakin näistä aivan mahtavista kukista, jotka merkkipäivänäni sain. Ja onneksi ne sain ikuistettua tänne bittiavaruuteenkin, melkein tuoksun tunnen vieläkin!
P1010184.JPG



Nyt kuvaa itse asiasta siis pistelystä. Kirjamia olen tänään saanut aikaiseksi, ja tästä lähdetään taas liikkelle...


P1010188.JPG